czwartek, 29 stycznia 2015

Liebster Awards cz.1

Nasze zdziwienie było ogromne kiedy dowiedziałyśmy się o zgłoszeniach, no ale przejdźmy do odpowiedzi.

Pierwsze zgłoszenie dostaliśmy od bieber crush z bloga Destiny oto odpowiedzi :

1. Jak długo piszesz opowiadania :
a) Księżniczka Własnej Bajki : piszę już około 2 lat :)
b) PrincesssOfSeas : Od lata 2013

2. Co cię inspiruje i dlaczego ?
a) KWB : Inspirują mnie inne opowiadania np. Black, ponieważ to dzięki nim chcę mi się pisać dalej blogi :P
b)POS : Jeśli chodzi o pisanie to różne wydarzenia, moje sny, a jeśli o życie to mój tata.

3. Ulubione opowiadanie :
a)KWB :Igrzyska Śmierci
b) POS : Em, chyba chodzi o książki to Igrzyska Śmierci.

4. Czego nienawidzisz w ludziach ?
a)KWB :   Nienawidzę chytrych ludzi i zarozumiałych
b)POS : Przebiegłości i tego, gdy komuś pomagam, a ten mnie potem ma w głębokim poważaniu.

5. Twoje ulubione ff ?
a)KWB : Zdecydowanie Black.
b)POS :  Prince Of Seven Seas!

6. Gdzie i dlaczego chciałabyś pojechać ?
a)KWB : Moim marzeniem było pojechać to Anglii, do kraju gdzie mieszka mój ulubiony zespół(chyba nie muszę mówić jaki :P), ale skoro ono się spełniło to moim następnym jest Irlandia, ponieważ chcę zobaczyć dom Nialla i ogólnie poznać ten kraj :).
b)POS : Bardzo, ale to bardzo chciałabym pojechać na Safari, może do Keni. Chciałabym poznać kulturę afrykańską i zobaczyć dzikie zwierzęta w naturze.

7.Masz jakieś hobby oprócz pisania ?
a)KWB : Podróże i jazda na rolkach.
b)POS :  Żeglarstwo i czytanie książek!

8. Ulubiona książka ?
KWB & POS : Już odpowiedziałyśmy na to pytanie powyżej :).

9.  Ulubiona pisarka/ulubiony pisarz?
a) KWB : Niestety nie umiem wybrać jednego :(
b) POS :  Rick Riordan i Suzanne Collins!

10. Czego byś nigdy nie wybaczyła ?
a)KWB : Zdrady ani rozgadania moich sekretów.
b)POS :  Gdybym miała chłopaka (o ile ktoś mnie zechce) to tego, jakby mnie uderzył.

11. Co najbardziej podoba ci się w twoim opowiadaniu ?
a)KWB : Fabuła.
b)POS :  Uczucia Courtney.

Blogi zgłoszone przez nas :

1. Green Arrow opowiada :3
2, Lucyfer
3. Over Again

Pytania od nas :
1. Z którym ze swoich bohaterów najbardziej się utożsamiasz ?
2. Czy wiesz co to wardburg ?
3. Jaka jest twoja wymarzona kariera ?
4. Jakie 3 rzeczy zabrałabyś na bezludną wyspe ?
5. Dlaczego zechciałyście pisać blog ?
6. Wasza ulubiona postać i czemu ona ?
7. Ulubiony seria blogowa ?
8. Od kiedy zaczęłaś "pracować" z bloggerem ?
9. Która z waszych postaci najbardziej przypomina i dlaczego tak uważasz ?
10. Ulubiony film ?
11. Ulubiona/y aktorka/aktor ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz